Мое письмо в GM- Phone numbers: Comments: Hello. I have a Chevrolet TrailBlazer car of 2014. In the car it is installed, but the prestarting preheater of a cooling fluid which is connected to the socket connection 220 V doesn't work. I asked the matter the official dealer of GM Favorit Motors Moscow. Under repair to me it was refused. But at the dealer in the city of Murmansk, this repair (on a guarantee) was executed. I have a scan of documents about the performed work of the dealer from Murmansk. Why refuse to me a warranty repair?
Excuse for bad English
перевод - Номера телефонов: комментарии: Здравствуйте. У меня есть Chevrolet trailblazer в машине 2014 года. В машине он установлен, но предпусковым подогревателем жидкостного охлаждения, которая подключена к подключение розетка 220 V не работает. Я задал вопрос официальному дилеру GM Фаворит Моторс Москва. В ремонте мне было отказано. Но у дилера в г. Мурманске, этот ремонт (по гарантии) был казнен. У меня есть скан документов о выполненных работах от дилера из Мурманска. Почему отказать мне в гарантийном ремонте?
Извините за плохой английский
и ответ
Dear Pavel,
Thank you for contacting the Chevrolet Customer Assistance Center.
We appreciate the time you have taken to write us with regard to the pre-starting preheater issue of your 2014 Chevrolet TrailBlazer. Please accept my sincerest apologies on behalf of Chevrolet for any inconvenience this matter has caused you.
Since we are only able to assist customers who are within United States, we recommend that you contact our General Motors Office in Russia at 88002501218 for further assistance.
If you should need to contact us in the future, please contact our Chevrolet Customer Assistance Center at 1-800-222-1020. Customer Relationship Specialists are available Monday through Saturday from 8:00 A.M. to 9:00 P.M. EST.
We sincerely apologize for the inconvenience but hope that your request will be handled in a timely manner.
Thank you again for taking the time to contact Chevrolet.
Lalaine
Chevrolet Customer Assistance
перевод
Уважаемый Павел,
Благодарим Вас за обращение в центр клиентской поддержки Шевроле.
Мы ценим время вы приняли, чтобы написать нам с точки зрения предпусковой подогреватель выпуска вашего Шевроле trailblazer в 2014. Примите мои искренние извинения от имени Шевроле за любые неудобства, которые это дело вызвало у вас.
Поскольку мы не только способны помочь клиентам, которые находятся в США, мы рекомендуем обратиться в наш офис общей Motors в России в 88002501218 для получения дополнительной помощи.
Если вам нужно, свяжитесь с нами в будущем, пожалуйста, свяжитесь с нашим центром поддержки клиентов Шевроле в 1-800-222-1020. Специалисты взаимоотношения ми с клиентами доступна с понедельника по субботу с 8:00 до 9:00 вечера по est.
Мы искренне извиняемся за неудобства, но надеюсь, что ваш запрос будет обработан своевременно.
Еще раз спасибо, что нашли время, чтобы связаться с Шевроле.
Lalaine
Шевроле Помощь Клиенту